Shop Mobile More Submit  Join Login
its all just a dream by Kite-Mitiko its all just a dream by Kite-Mitiko
makoto will wake up with a hard wet dick
whispering haru's name as he busts his load in his hand
and cries himself back to sleep
as usual
perf couple tbh <333333333

also why is rin such a dick
"HEHEOAHA GUESS WHAT HARU YOU A SHIT AND I'LL NEVER SWIM WITH YOU AGAIN #REKT"
really
he might as well have pulled out his dick and pissed in haru's eye
what an asshole
he probably ate haru's parents too
worst free

when will the healing start kyoani
when will it s t a r t
Add a Comment:
 
:iconshiroharuu:
shiroharuu Featured By Owner 3 days ago  New Deviant
Oooooh my god, this is truly beautiful. I love the art . Your style is fantastic and the details such as the reflections in the water are amazing ! Also the way you used the colors is incredibly stunning. Such a beautiful work of art <33 *3*
Reply
:iconkaylademedeiros:
kaylademedeiros Featured By Owner Jun 14, 2015
"he probably ate haru's parents too" PFFT

Anywho, the colours in this are perfect. *w* So so lovely.
Reply
:iconmegaimpact:
MegaImpact Featured By Owner Jan 19, 2015  Hobbyist
dat description tho
Reply
:iconflorxfranco4ever:
FlorxFranco4ever Featured By Owner Dec 8, 2014
Beautiful :love: :heart:
Reply
:iconritsukokun:
ritsukokun Featured By Owner Aug 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dude. My screen froze right on your description. What somebody found it? My secret life would be over. But it's good now
Reply
:iconlocoforlove:
LocoForLove Featured By Owner Apr 7, 2014  Hobbyist General Artist
whoaaa i remember when i discovered you like a year ago and woowwww
your art is amazing and you always make me laugh with your awesome description.
Reply
:iconsymbionia:
Symbionia Featured By Owner Jan 27, 2014
Cute MakoHaru Picture!
Reply
:iconnewton-girl:
Newton-Girl Featured By Owner Jan 18, 2014  Hobbyist General Artist
Someday I'll get over this pic. ;A; So pretty! It'll always be one of my favorites.
Reply
:iconmiku1212:
miku1212 Featured By Owner Dec 5, 2013  Student Artist
ahhhhh god why so hott <3
Reply
:iconbunnychii:
bunnychii Featured By Owner Nov 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg this is one of my favorite free arts in the entire fandoma ldkjfhaklhfkashdfjkasdhflkashdf
Reply
:iconphasesofrays:
PhasesOfRays Featured By Owner Oct 16, 2013  Professional General Artist
Hrrrng.
Could you make this into a print?!?
Reply
:icontsunyandere:
tsunyandere Featured By Owner Sep 27, 2013  Student Digital Artist
this is just gorgeoussss :icontearplz:
Reply
:iconasagi-k-kurosaki:
Asagi-K-Kurosaki Featured By Owner Sep 24, 2013  Professional Writer
At first I was stunned at how amazing and stunning this work is... and then I read "he probbably ate Haru's parents too" and it took everything in my power not to burst out laughing :rofl:
Reply
:iconkeni8149:
Keni8149 Featured By Owner Sep 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG lol that description just made my day X'D And amazing drawing by zee vay!
Reply
:iconimblue36752100:
imblue36752100 Featured By Owner Aug 30, 2013
You drew the water gorgeously. 
Reply
:iconchestrikefan:
chestrikefan Featured By Owner Aug 28, 2013
Sweet scene but the description killed the mood (even if it's accurate).
Reply
:iconlittlefightboy:
LittleFightboy Featured By Owner Aug 27, 2013
Very nice a good job.:)
Reply
:iconkichounay:
KichounaY Featured By Owner Aug 26, 2013  Student General Artist
your art pisses me off because it's perfect
Reply
:iconpichoochoo:
Pichoochoo Featured By Owner Aug 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
OH WOOOOW :iconmermaid-plz: 
Reply
:iconskyler-chan498:
Skyler-chan498 Featured By Owner Aug 25, 2013  Hobbyist General Artist
perfect!! Q//A//Q
Reply
:iconkreamasuzuki:
KreamaSuzuki Featured By Owner Aug 25, 2013
uuuuugh your style is just so beautiful :heart:
Reply
:iconxmaikowolfx:
xMaikoWolfx Featured By Owner Aug 25, 2013  Student General Artist
WOW! That is so beautiful! :D
Reply
:icongalaxyfart:
GalaxyFart Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist General Artist
it will N E V E R start
Reply
:iconmacmilam:
Macmilam Featured By Owner Aug 24, 2013
Nice colors! :)
Reply
:iconreye-chan:
Reye-chan Featured By Owner Aug 24, 2013  Professional General Artist
holy fuck water so pretty wow
Reply
:iconukulelecrazy:
ukulelecrazy Featured By Owner Aug 24, 2013  Student Traditional Artist

The picture is perf c:

 

The description is....very interesting xD

Reply
:iconcylcca:
cylcca Featured By Owner Aug 24, 2013
omg plz stop with that description i know you are upset BUT

makoharu though OTP SO PRECIOUS
YES DEEP INSIDE I WANT THAT DICK CALLED RIN TO JUST FVCK OFF AND DIE BUT NO HAHAHA NAH MAYBE NOT
may episode 8 take them for the better especially haru.
Reply
:iconagenta122:
AgentA122 Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist General Artist
I see what you did there...wet dream...lol
Reply
:icondashima:
dashima Featured By Owner Aug 24, 2013
I'm so inexpressibly happy at all your art. :iconseagullfaceplz:
Reply
:iconsinfulhime:
SinfulHime Featured By Owner Aug 24, 2013
Mah Babies <33 ;u;
Reply
:iconss-creampuff:
SS-Creampuff Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist General Artist
oh my gosh, GORGEOUS!! *_*
Reply
:iconmmhinman:
MMHinman Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
this is so cool and adorable
Reply
:iconmarsadria:
marsadria Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist General Artist
woaaaah this is amazing!:iconamgtouchplz:
Reply
:iconcorazongirl:
corazongirl Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Such a beautiful picture..then I read your description and peed my pants. Good lord that made me laugh way too hard xD
Reply
:iconkay-land:
Kay-land Featured By Owner Aug 24, 2013  Student Digital Artist
Wow this is so beautiful *o* <3 <3
Reply
:iconinxxthexxshadows:
inXxthexXshadows Featured By Owner Aug 24, 2013  Student Digital Artist
I thought after that happened with rin that makoto would comfort haru with his dick xD

But haru looked like he wanted to cry I was like noooooooooooooo! o ^ o
Reply
:iconsinfulhime:
SinfulHime Featured By Owner Aug 24, 2013
Pffft! comment win! X'D
Reply
:iconinxxthexxshadows:
inXxthexXshadows Featured By Owner Aug 24, 2013  Student Digital Artist
Comment win? Eh? XD
Reply
:iconseoul-dew:
Seoul-Dew Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
this is gorgeous omg I adore the colors ;A; also ur description is flawless
Reply
:icontonnikalu:
tonnikalu Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
omg this picture made me literally drown in feels, the artwork is too pretty waah ; v ;
Reply
:iconmik-trubia:
Mik-Trubia Featured By Owner Aug 24, 2013  Student Digital Artist
So pretty!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 24, 2013
Image Size
685 KB
Resolution
800×776
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,943 (2 today)
Favourites
1,023 (who?)
Comments
41
Downloads
74
×